Przejdź do głównej zawartości

Optima Cardio Potas+

Dzięki Streetcom mam okazję testować margarynę funkcjonalną Optima Cardio Potas+,która ma obniżyć mój cholesterol. Akceptacja przez Streetcom mojego udziału w testowaniu to strzał w dziesiątkę, gdyż przy ostatnich badaniach okazało się, że mój cholesterol trochę się rozchulał. Lekarz kazał mi brać leki, które musiałabym przyjmować do końca życia. Okazało się również, że nawet jak się zdrowo odżywiamy to niekoniecznie nasz cholesterol będzie na dobrym poziomie. Są osoby, których organizm nie potrafi sam regulować poziomu cholesterolu i ja właśnie do nich należę. Pomimo takiej informacji od lekarza postanowiłam nie brać od razu tych tabletek, a dopiero w ostateczności sięgnąć po nie. Najpierw zweryfikowałam trochę swoje odżywianie i włączyłam do jadłospisu naturalne produkty obniżające cholesterol. Dlatego też bardzo się cieszę, że do swojej diety włączę Optima Cardio Potas+.

Paczuszka przyszła bardzo szybko, a margaryna była bardzo dobrze zabezpieczona. Opakowana była w pudełko styropianowe, w którym był wkład chłodzący. Dzięki temu dotarła do mnie w nienaruszonym stanie.
Paczka zawiera:
* 4 opakowania  400 gramowej margaryny Optima Cardio Potas+
* Przewodnik Ambasadora
* 12 ulotek dla znajomych



Margaryna Optima Cardio Potas+ zawiera naturalne sterole roślinne, które skutecznie obniżają poziom cholesterolu. 

Co to są właściwie  te sterole roślinne?
Sterole roślinne zwane są inaczej fitosterolami i są podstawowym składnikiem błon komórkowych organizmów roślinnych. Obniżają one stężenie cholesterolu całkowitego oraz tzw. złego cholesterolu. Głównym źródłem steroli są oleje roślinne nierafinowane, ale również znajdziemy je w niewielkich ilościach w orzechach, płatkach zbożowych czy roślinach strączkowych. 
Dzięki fitosterolom hamowany jest w przewodzie pokarmowym proces wchłaniania cholesterolu. Dlatego też bardzo ważne jest ich codzienne dostarczanie do organizmu. Nie jest to jednak proste, gdyż w naturze występują w niewielkich ilościach. Musimy więc sięgać po produkty, które zostały o nie wzbogacone. Margaryna Optima Cardio Potas+ pozwoli nam na dostarczenie ich w odpowiedniej ilości, przy codziennym jej spożyciu.

Oprócz tego margaryna zawiera potas, który przede wszystkim reguluje ciśnienie krwi, dbając o to aby było ono na odpowiednim poziomie. Bierze również udział w regulacji napięcia mięśniowego, pracy nerek i serca.


Parę słów na temat samej margaryny Optima Cardio Potas+.
Opakowanie jest bardzo estetyczne i zachęcające do zakupu. Zawarte są na nim wszystkie niezbędne informacje. Mamy wymienione składniki, wartość odżywczą, kto może, a kto nie powinien spożywać margaryny, dzienne zapotrzebowanie i wiele innych. Margaryna nie zawiera konserwantów i ma zmniejszoną zawartość tłuszczu. Co ciekawe oprócz stosowania do smarowania pieczywa może być używana do duszenia, smażenia i pieczenia.
Zjadając od 2 do 4 kromek pieczywa, posmarowanych margaryną Optima Cardio Potas+ dostarczymy od 1,5 g do 2,4 g steroli roślinnych dziennie. Jest to wystarczająca ilość dla naszego organizmu. Przy takim stosowaniu margaryny pierwsze efekty możemy zauważyć po 2-3 tygodniach. Poziom cholesterolu powinien się obniżyć o 7-10%.
Margaryna ma bardzo dobrą konsystencję i łatwo rozsmarowuje się. Smak ma bardzo dobry.
Zaczęłam już pełną parą testowanie margaryny Optima Cardio Potas+.
Bułeczka jaglano-gryczana własnej produkcji posmarowana margaryną smakuje wybornie.


Margaryny użyłam również do wysmarowania formy, w której upiekłam ciasto fasolowe. Wyszło pysznie.

Przede mną fajne testowanie, gdyż uwielbiam gotować i margaryna na pewno będzie wykorzystywana przy wielu potrawach. 
Myślę, że dzięki niej mój cholesterol zostanie poskromiony, a margaryna zagości u mnie na stałe.

Komentarze