Przejdź do głównej zawartości

#WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE

Dzięki trnd mam okazję brać udział w projekcie Zalando.  Będę mogła poznać bliżej platformę i ofertę  Zalando oraz dokonać zakupu.


Otrzymałam bardzo szybko swój zestaw Ambasadora, który zawierał:
* kupon o wartości 100 zł do wykorzystania
* Przewodnik Projektu Zalando
* list powitalny
* książeczkę "Twoje Badanie Opinii"
* super torbę Zalando
* 5 kuponów ze zniżką 20% dla znajomych
Projekt Zalando to coś dla mnie, gdyż bardzo dużo dokonuję zakupów online. Wcześniej nie miałam styczności z platformą Zalando, chociaż o niej słyszałam.
Zaczynając swoją przygodę w projekcie najpierw założyłam konto na zalando.pl. Jest to bardzo prosta i szybka czynność. Następnie zaczęłam przeszukiwać oferty w celu wybrania czegoś dla siebie. Przeszukując oferty możemy stosować różne filtry, które pozwolą nam skrócić czas naszych poszukiwań. Możemy ustawić różne parametry jak marka, cena, rozmiar rodzaj materiału, czy kolor. Możemy również sortować według własnego uznania np. po cenie.
Ogólnie platforma Zalando jest bardzo funkcjonalna. Nikt nie powinien mieć problemów w poruszaniu się po niej. Wszystko sprowadza się do rejestracji, wyboru i dodania do koszyka interesujących nas artykułów, zapłaty i oczekiwania na przesyłkę. Bardzo podoba mi się darmowa dostawa oraz możliwość darmowego zwrotu w terminie 100 dni. Jest to bardzo ważne zwłaszcza przy zakupie odzieży. Nie zawsze to, co podoba nam się na obrazku wygląda tak w rzeczywistości.
Na Zalando każdy znajdzie coś dla siebie. Na pewno nie jest to platforma dla osób, które szukają taniej odzieży. Zalando oferuje markowe produkty, których cena jest odpowiednio wyższa. Coś za coś, albo kupujemy tanie badziewie albo produkt, który posłuży nam dłużej.
Mój zakup jest w trakcie dostawy, ale kupiłam bluzkę widoczną na zdjęciu.


Komentarze