Przejdź do głównej zawartości

Monte Kaszka

Mam okazję testować Monte Kaszkę, która jest połączeniem pysznego kremu Monte z pożywną kaszką manną.
Czekoladowo-orzechowy smak na pewno przypadnie do gustu wielu osobom.


Zacznijmy jednak od początku.

Otrzymałem zestaw Ambasadora, w którym znalazłem:
* Przewodnik Projektu,
* Książeczkę Twojego Badania opinii
* Notatnik Monte Kaszka

Następnie rajd po sklepach i udało mi się zakupić sześć opakowań. Trzy opakowania podarowałem znajomym i rodzince, a trzy pozostawiłem dla siebie.
Teraz parę słów o składzie kaszki.
Producent zapewnia, że Monte Kaszka jest bez barwników, żelatyny i substancji konserwujących.
W Monte Kaszce znajdziemy:
* mleko
* śmietankę
* cukier
* kaszę mannę z pszenicy durum, która bogata jest w luteinę, witaminy z grupy B oraz cynk, żelazo, potas i fosfor
* maltodekstryna wytwarzana jest najczęściej ze skrobi kukurydzianej, ziemniaczanej owsianej i tapiokowej. Dodawana jest do wielu produktów spożywczych. Głównie stanowi nośnik związków smakowo-zapachowych, wiąże wodę, poprawia właściwości smakowe i zapachowe jest niskokalorycznym zamiennikiem tłuszczowym
* kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu
* zmielone orzechy laskowe
* czekolada w proszku
* karogen (E 407) - jest to substancja zagęszczająca, zwiększająca lepkość środków spożywczych. Pełni również funkcję błonnika pokarmowego i szybko wywołuje odczucie sytości.
* guma guar (E 412) - jest naturalnym, roślinnym środkiem żelującym. W żołądku pęcznieje, co daje uczucie sytości. 
* mączka chleba świętojańskiego (E 410) - jest to naturalna, roślinna substancja żelująca i zagęszczająca z owoców drzewa świętojańskiego. 
* wapń
* aromat

Jak dla mnie skład jest w porządku, chociaż wyrzuciłbym karogen i gumę guar. 
Teraz skupimy się na samej kaszce i jej walorach smakowych.

Monte Kaszka dostępna jest w multipaku 6x55g, który kojarzy nam się z klasycznym Monte. Znajdziemy w niej dwie warstwy kaszki: mleczną oraz czekoladowo-orzechową. Smak samej kaszki to smak tradycyjnego Monte i dlatego też pokochają ją wszyscy smakosze Monte. Różnica polega na tym, że Monte Kaszka jest pożywna i sycąca dzięki zawartej w niej kaszy manny. Może więc stanowić pyszne śniadanie, czy przekąskę w ciągu dnia, zarówno dla najmłodszych jak i tych starszych.
Moja rodzinka pokochała Monte Kaszkę tak samo jak pozostałe produkty Monte.

Komentarze